Способи оплати:

Оплата на картку Monobank за реквізитами
Реквізити для оплати:
5375 4115 0170 2760 – Бабенко Денис Ігорович.
Сплатити можна через відділення будь-якого банку або онлайн-сервіс Monobank.
Такий спосіб оплати доступний:

  • при отриманні товару у відділеннях служби доставки Нова пошта;
  • при кур'єрській доставці Нова пошта.

Оплата на картку Приват-Банку за реквізитами
Реквізити для оплати:
4149 6293 5684 5321 – Бабенко Денис Ігорович.
Сплатити можна через відділення будь-якого банку, термінал Приватбанку або онлайн-сервіс Приват 24.

Такий спосіб оплати доступний:

  • при отриманні товару у відділеннях служби доставки Нова пошта;
  • при кур'єрській доставці Нова пошта.

Доставка на відділення Нова Пошта.

Вартість доставки на відділення Нова Пошта згідно з тарифами перевізника:
"Новою поштою" по Україні - 80 грн.

Доставка кур'єром Нова Пошта за адресою.

Вартість доставки кур'єром Нова Пошта за адресою згідно тарифів перевізника:
Кур'єром «Нової пошти» – 80 грн.

Зверніть увагу!

Якщо доставка товару з післяплатою, ви також оплачуєте комісію за переказ коштів згідно з тарифами, що діють у службі доставки Нова Пошта для замовлень в інтернет-магазині Foster.

  • Відділення Нова Пошта – 20 грн. + 2% від суми переказу.

Комісію за переказ коштів містить компанія, що забезпечує грошові перекази у службі доставки Нова Пошта. Інтернет-магазин Foster не отримує і не повертає комісію за переказ коштів.

Термін зберігання посилки у відділенні - 7 робочих днів. За зберігання понад встановлений термін служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупцю самостійно.

Термін обробки та доставки замовлення


Замовлення опрацьовується протягом 1-2 днів;

Термін доставки складає 1-3 робочі дні після оформлення замовлення.

Точний термін доставки вашої посилки завжди можна відстежити на сайті перевізника.

https://novaposhta.ua/delivery

або в мобільному додатку Нова Пошта.

Отримання та огляд замовлення

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, вказаним під час оформлення замовлення. Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов'язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовлення. У тому числі якщо доставку здійснює кур'єр.

На що звернути особливу увагу:

 

  • товар із позначкою «крихке» (посуд, скло, продукти у скляній тарі) – перевірити на цілісність, відсутність сколів, тріщин тощо; товари з категорії електроніка та побутова техніка – перевірити комплектацію; врахувати, деякі категорії товару не підлягають поверненню.
  • У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитись від його отримання, вказавши у заяві про повернення причини відмови та виявлений дефект (за наявності дефектів).
  • Якщо ви не перевірили товар у відділенні або у присутності кур'єра при отриманні та надалі вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти, неповну комплектацію, невідповідність чи інші недоліки, через які неможливо встановити причину та момент виникнення, у прийнятті повернення товару може бути відмовлено.

У разі виникнення питань при прийомі та поверненні товару, будемо раді відповісти на ваше звернення до «контакт-центру» за детальною консультацією та допомогою за телефоном або за електронною адресою:

+380634046958

foster77x77@gmail.com